2060091206 |
Formació en xarxa de professionals que fan suport a la inclusió |
2021-2022 |
Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
22/10/2021 - 20/5/2022 (20 hores) de 12:00h a 14:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Sant Adrià del Besòs
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Compartir objectius i criteris per desenvolupar suports inclusius en els centres i a la zona.
|
| |
Objectius |
-Disposar d'un espai formatiu per intercanviar experiències entre els centres per a millorar i compartir les estratègies de suport a l'alumnat més vulnerable o amb NESE.
-Potenciar la coordinació i col·laboració entre centres ordinaris i centres d'educació especial per avançar en la inclusió.
|
| |
Continguts |
-El rol dels professionals de suport, estratègies i recursos.
-Orientacions i materials.
-Criteris per afavorir la bona gestió dels recursos del centre.
-Metodologia i intercanvi d'experiències en relació a les pràctiques educatives que afavoreixen la inclusió.
|
| |
Formador/a |
EAP
|
| |
Avaluació |
-Satisfacció dels assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència al 80% de les hores.
-Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'educació especial, orientadors/es d'Educació especial, professionals de pedagogia.
|
| |
E-mail |
crp-santadria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
22/10/2021 |
1200 |
1400 |
Sessió 2 |
divendres |
19/11/2021 |
1200 |
1400 |
Sessió 3 |
divendres |
21/01/2022 |
1200 |
1400 |
Sessió 4 |
divendres |
11/03/2022 |
1200 |
1400 |
Sessió 5 |
divendres |
29/04/2022 |
1200 |
1400 |
Sessió 6 |
divendres |
20/05/2022 |
1200 |
1400 |
|
| |